Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies.

 

Polityka cookie

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

facebook twitter youtube linkedin

Aktualności

24 lutego 2021 | Zintegrowany Model Ruchu

ZMR w spotkaniu TOB o Taborze kolejowym – potrzebach i możliwościach

Obecnie, dzięki współfinansowaniu z funduszy unijnych (w szczególności Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko), tabor kolejowy w Polsce całkowicie zmienił swoje oblicze. Nie jest to już zacofany, brudny i niekomfortowy tabor sprzed wielu lat. Działania przewoźników i organizatorów transportu kolejowego koncentrują się na poprawie bezpieczeństwa i ochrony, zwiększeniu wydajności usług, obniżeniu kosztów konserwacji i poprawie komfortu pasażerów. Sprzyja temu postęp technologiczny, w którym prześcigają się producenci.

 

zdjecie

Spotkanie umożliwiło podsumowanie dotychczasowych działań na rzecz zapewnienia polskiej kolei dostępnego, komfortowego i bezpiecznego taboru, a także wymianę doświadczeń i informacji o planach na przyszłość. Przełom unijnych perspektyw finansowych oznacza, że do Polski znów popłynie gigantyczny strumień pieniędzy. Na inwestycje w transport kolejowy, w tym w tabor, będą dostępne miliardy złotych, zwłaszcza ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Bardzo duże środki na inwestycje w tabor kolejowy będą też dostępne w ramach Krajowego Planu Odbudowy.

Podczas 3 paneli dyskusyjnych uczestnicy mogli zastanowić się, w jaki sposób lepiej wykorzystać potencjał transportu kolejowego oraz czy dostępne możliwości rynku odpowiadają potrzebom przewoźników i organizatorów.

Dodatkowo zaprezentowano możliwości wykorzystania Zintegrowanego Modelu Ruchu w planowaniu rozwoju transportu kolejowego.

Skontaktuj się z nami

Kontakt dla Beneficjentów
  • składanie wniosków
  • pytania dotyczące programów
kontakt dla beneficjentaarrow
Punkty informacyjne

Formularz kontaktowy i kontakt dedykowany
dla mediów i dla obywateli

punkty informacyjnearrow
Biuro CUPT

Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa

Poniedziałek – piątek,
godz.: 8:15 – 16:15

logotyp - Fundusze Europejskie
logotyp - Rzeczpospolita Polska
logotyp - UE
logotyp - KPO

Strona internetowa współfinansowana z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia

scroll back to top